Meisje op fatbike gewond Beryl

Een meisje op een fatbike is zondag gewond geraakt bij een ongeluk op de Beryl op in Heerhugowaard. Het ongeval gebeurde ‘s avonds op de aansluiting met de Middenweg. Het slachtoffer kreeg eerste hulp van ambulancepersoneel en is daarna voor verdere behandeling naar het ziekenhuis overgebracht. Wat er precies gebeurde is niet duidelijk. De materiële schade lijkt gering te zijn gebleven.

Het is nog niet duidelijk hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren. De politie heeft met de betrokkenen gesproken en doet onderzoek.