Zoveel mogelijk mensen blij maken met speciaalbier, dát is de missie van Beer in a Box. De Alkmaarse startup, die twee jaar geleden de allereerste abonnementsservice voor speciaalbier introduceerde, heeft grootse plannen en zoekt nu via crowdfunding naar kapitaal om te groeien naar minimaal 2000 vaste leden.
De vraag naar speciaalbier is enorm toegenomen en dat is in lijn met de explosieve groei van het aantal Nederlandse brouwers (verviervoudigd sinds 2007) en daarmee het overweldigende aanbod van nieuwe speciaalbieren. Beer in a Box helpt haar klanten de pareltjes te ontdekken en constant nieuwe bieren te proeven.
“Met de €98.000 euro die we minimaal willen ophalen, gaan we nog meer inzetten op het uitbouwen van het merk, het doorontwikkelen van het unieke smaakprofiel, het platform en de app. We hebben qua strategie echt alles uitgedacht”, vertelt Tim Remmerswaal, mede-oprichter van Beer in a Box. “In ons businessplan is alles netjes geprognotiseerd, gepland en doorgerekend.
De crowdfunding campagne is HIER te vinden.